Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 21.02.2018, 10:22

Ульянівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Для вас, батьки

Шановні батьки!

На цій сторінці ви знайдете для себе корисні поради як виховувати дітей книгою, чим зайнятись у вільну хвилинку, які книги краще читати своїм дітям, про перевагу читання над комп'ютерними іграми та багато інших корисних порад.

 

Як розвинути у дитини любов до читання:

 

Любо в до книги, навчання, задоволення від процесу читання, пізнання прищеплюється в сім'ї. Батьки, використовуючи книгу, зможуть сформувати духовно розвинену, освідчену особистість. Тому тільки спільними зусиллями ми зможемо провести дітей у чарівний світ книги, познайомити з світом інформації, сприяти їх творчому розвитку, відродити гарну традицію сімейного читання, стати запорукою успішності ваших дітей.

Декілька порад, які будуть корисними:

- Починайте читати малюкові, коли він ще не вміє говорити. А коли він вже вміє читати сам, започаткуйте традицію читання на ніч.

- Немає нічого кращого за власний приклад. Адже, коли ви дивитесь телевізор, а дитині пропонуєте прочитати книгу, то вона вас просто не зрозуміє.

- Щоденно знаходьте час для читання. Дитина дуже любить бувати разом з батьками, а яка буде радість коли ви щось почитаєте для неї

- Вибирайте книгу для читання разом з дитиною. Зверніть увагу на те, які книги подобаються вашій дитині, які вона краще розуміє. Можете звернутися за допомогою у підборі книг до бібліотекаря.

- Спробуйте різні жанри: фантастику, детективи, пригоди. Можливо, дитина ще не знайшла того, що їй було б до смаку.

- Не приховуйте від дитини своєї зацікавленості її читанням.

 

Книги для сімейного читання

Якщо ваші діти тільки навчилися читати або зовсім ще не вміють читати, то вам у пригоді стануть ці цікаві книжечки, які легко з задоволенням сприймаються дітьми!

ТЕСТ ДЛЯ БАТЬКIВ  

 "ВАША ДИТИНА В ДЗЕРКАЛI ЧИТАННЯ"

Шановнi батьки, цей тест призначений для тих, чиї дiти вчаться в 5-8-х класах. Якщо Ви хочете дiзнатися, що значить для Вашої дитини читання, яку роль вiдiграє воно в її життi, спробуйте вибрати по 1-му варiанту з вiдповiдей на кожне запитання. Ви не тiльки визначите ступiнь пiдготовленостi вашої дитини, а й зможете оцiнити свої здiбностi як керiвника читання.

ЗАПИТАННЯ:
1. Чи часто Ви читали вголос Вашiй дитинi, коли вона ще не вмiла робити цього сама?
a. практично кожного дня (5).
b. часто (4).
c. рiдко, придiляли мало часу цьому заняттю (3).
d. рiдко, тiльки якщо попросить (2).
e. нiколи цим не займалися (1).
2. Згадайте, чи легко вашiй дитинi далося навчання читанню?
a. так, це сталося дуже швидко i без сторонньої допомоги (5).
b. їй знадобилося для цього небагато часу (4).
c. ми довго займалися з нею (3).
d. наша допомога не мала успiху, дитина навчилася читати лише у школi (2).
e. нi, вона i зараз читає абияк (1).
3. Спробуйте визначити iнтерес Вашої дитини до читання за такими критерiями:
a. це стало її улюбленим заняттям (4).
b. вона читає багато, але тiльки програмнi твори (2).
c. читання її мало цiкавить, вона рiдко читає (1).
d. досить часто доводиться примушувати її взяти в руки книжку (0).
4. Спостерiгаючи за дитиною, яка читає, у Вас складається враження, що:
a. їй важко вдається вникнути у твiр (1).
b. вона читає досить повiльно, не вникає у смисл того, про що читає (2).
c. вона повнiстю занурена в читання, часто не помiчає того, що вiдбувається навкруги (3).
5. Коли Ви просите дитину переказати прочитане, вона:
a. не може цього зробити (0).
b. часто плутається, забуваючи основнi деталi (1).
c. розповiдає прочитане дуже близько до тексту (3).
d. додає до прочитаного вiд себе, вигадує новi деталi, фантазує (4).
6. Якщо Ваша дитина зайнята читанням цiкавої книги, а по телевiзору почалися мультфiльми, яка реакцiя дитини:
a. вона одразу кидає книгу i сiдає до телевiзора (0).
b. вона може читати, час вiд часу поглядаючи на екран (1).
c. телевiзор не може перешкодити її читанню; це для неї лише 5-хвилинний вiдпочинок, а потiм вона знову сiдає читати (3)
7. Якщо у Вашої дитини є своя книжкова полиця, спробуйте за нею визначити коло її читання:
a. читає все пiдряд (0).
b. обожнює детективи i пригоди (1).
c. вона так навантажена навчанням, що читає лише програмнi твори (2).
d. краще почитає щось лiричне (3). e. легка лiтература не входить у сферу її iнтересiв (4).
f. переважно це класика i наукова лiтература (5).
8. На Ваш погляд, на читання Вашої дитини переважно впливає:
a. школа (2).
b. телебачення, кiно (1).
c. Ви - батьки (3).
d. як правило, вона сама правильно обирає, що читати (5).
e. щось iнше (4).
9. Як вона ставиться до творiв, якi вивчає у школi:
a. любить їх читати (3).
b. важко сприймає (2).
c. зовсiм не читає (1).
10. Де дитина бере книжки для читання:
a. з дитинства вона вiдвiдує бiблiотеки i вмiє користуватися каталогом (4).
b. у себе вдома - у нас велика бiблiотека (3).
c. просить почитати у друзiв (2).
d. менi важко вiдповiсти (1).
11. Як Ви самi оцiнюєте свої здiбностi у керiвництвi читанням Вашої дитини:
a. вiдмiнно, читання дитини для мене - один iз головних методiв її виховання; я придiляю цьому багато уваги (5).
b. добре, я вважаю, що читання дуже важливе у розвитку дитини, але нехай читає за власним бажанням (4).
c. задовiльно; я не слiдкую за тим, що i як читає моя дитина, це обов'язок школи (3).
РЕЗУЛЬТАТИ :
9- 15. Увага! Книга не входить у коло iнтересiв Вашої дитини, бiльше того, можливо, вона вiдчуває огидливiсть, ворожiсть до читання, що позначиться негативно на її розвитку. Певно, Ви дуже мало спонукаєте її до цього заняття. Спробуйте виправити помилку, зацiкавте її, почитайте разом з нею, починайте з легких творiв. I поговорiть з нею про прочитане - це зблизить вас. Проконсультуйтесь у дитячого бiблiотекаря. Вiн допоможе Вам i Вашому сину (дочцi).
15-30. Ваша дитина належить до категорiї тих читачiв, якi читають час вiд часу, переважно вибiр їх лiтератури визначається школою. Вона може прочитати книгу через необхiднiсть, але, на жаль, потреби в самостiйному читаннi не вiдчуває. Примусове читання приносить мало користi. Лише радiсне пiдносить душу. Тому якнайбiльше говорiть вдома про книги, розкажiть про тi, якi вас особисто схвилювали, розкажiть так, щоб не прочитати їх було просто неможливо.
31-49. Як видно, Ваша дитина любить читати i робить це iз задоволенням. Коло її читацьких iнтересiв широке, книга для неї - це засiб пiзнання свiту i роздумiв про життя i саму себе. Вона здатна на правильний самостiйний вибiр лiтератури. За читанням цiєї дитини не потрiбний контроль. Ви вже прищепили їй любов до книги. Це досить сформований читач. Та спiлкування з нею щодо прочитаного нiколи не стане для вас зайвим.

50-56. Якщо Ваша дитина входить в цю невелику групу читачiв, ми можемо привітати Вас. Книга надiйно увiйшла в життя вашої дитини. Очевидно, книга є членом вашої родини. Ваша дитина - обдарований читач. Вона не лише багато читає, а ще й умiє по-справжньому сприймати прочитане. Крiм того, вона володiє образною пам'яттю та надiлена фантазiєю. Але будьте обережнi, аби читання не стало для неї iнобуттям дiйсностi, яке вiдсторонює вiд реальностi. Нехай частiше зiставляє книгу з життям. Допоможiть їй у цьому, не позбавляючи радостi вiльного читання.

«Затверджено Міністерством освіти і науки України»; «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»; «Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах».

 


 

Пошук
Календар
«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018
Створити безкоштовний сайт на uCoz