Директор школи:
Гаманюк Лілія Олексіївна
Відповідає за:
забезпечення школи кадрами, прийом на роботу і звільнення з роботи навчально-допоміжного та обслуговуючого персоналу школи;
організацію та проведення атестації учителів і подання атестаційних листів та документів для нагородження педпрацівників та встановлення їм вищої категорії до атестаційних комісій вищого рівня;
підготовку та проведення педагогічних рад, нарад за участю директора;
правильне складання річного плану роботи школи і плану її перспективного розвитку;
підготовку школи до нового навчального року;
здійснення набору учнів до 1-х та 10-х класів, прийом дітей до школи;
створення сприятливих умов для підвищення професійного рівня працівників школи;
забезпечення належного фінансово-господарського стану школи;
Безпосередньо керує:
роботою заступників із навчально-виховної роботи, заступника з виховної роботи, заступника з господарчої роботи, педагога-організатора та соціального педагога, завідуючою бібліотекою;
роботою шкільної ради, педагогічної ради та педагогічного колективу;
роботою бібліотеки школи
роботою груп продовженого дня
Діяльністю вчителів: - „Захисту Вітчизни” - фізичної культури - трудового навчання
Організовує:
виконання постанов уряду по школі, наказів, розпоряджень та вказівок МОН України та його органів на місцях
роботу відповідно до річного плану роботи школи;
роботу з батьками і громадськими організаціями.
Заступник навчально-виховної роботи
Сергієнко Наталія Миколаївна
Відповідає за:
-якісну організацію навчальної роботи з учнями 1-11 класів
-організацію роботи з учнями та їхніми батьками;
-правильне планування та організацію вивчення предметів математики, алгебри, геометрії, алгебри і початків аналізу, фізики, астрономії, правознавства, історії України, всесвітньої історії, предмета Людина і світ, Харківщинознавства, економіки;
-організацію індивідуального навчання учнів;
-моніторинг навчальних досягнень учнів.
-проведення навчальних екскурсій та навчальної практики учнів 5-8 класів та 10 класів;
-своєчасне складання й коригування розкладу уроків;
-роботу методичних об’єднань;
-виконання навчальних планів і програм учителями предметів;
-забезпечення ефективності їхньої роботи, зокрема високої якості навчальних досягнень учнів;
-ведення класних журналів та іншої документації у 5-11-х класах;
-дотримання санітарно-гігієнічного режиму в навчальних кабінетах;
-проходження учнями та вчителями медичного огляду;
-здійснення контролю за відвідуванням учнями школи;
-роботу з учнями, звільненими від уроків фізичної культури, віднесеними до підготовчої та спеціальної груп з фізичної культури;
-створення сприятливого морально-психологічного клімату в педагогічному колективі;
-проходження вчителями курсів підвищення кваліфікації;